Busranurnsjsjsjsjsnsndns Kızlar sallanan. Elektrikli beşik arıyorm kullanan memnun kalan varmı acaba önerilerinizi bekliyorum
elifzada Busranurnsjsjsjsjsnsndns biraz bebeğe göre değişiyor bu durum oğlumda sabit ikea ahşap beşik kullanıyordum onda da memnundum
Busranurnsjsjsjsjsnsndns elifzada herkez çok ses çıkarıyor ve bozuk cikiyo yazmış siz bir sorun yasadinizmi
elifzada Busranurnsjsjsjsjsnsndns ben hiç sorun yaşamadım çok severek kullanıyoruz biz sallanırken sesi çıkıyor ama biz yüksek kademede sallamıyoruz sevmiyor kademe arttıkça ses alçalıp yükseliyor rahatsız edici bi sesi yok bence biz hiç takılmadık ritmik inceden bi sesi var sağa solla gittikçe