biranneninyolculugu Merhabalar, bebeğim 34+6’da doğdu. İlk ayımızı tamamladık. Bugün baş çevresi ölçümünün 31’den 35,5’a çıktığını öğrendik ve hızlı bir artış dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı? Çok endişeliyim
suhedaaaaa biranneninyolculugu Baş çevresinin hızlı büyümesi tek başına anlamlı değil. Takip edilir. Endişelenmeyin
elifozkan biranneninyolculugu canım premature bebeklerde böyle ilk aylarda baş çevresi hızla artabilir Eğer bebekte huzursuzluk sürekli hiç durmadan ağlama kusma bıngıldakta belirgin şişlik yoksa çoğu zaman normaldir için rahat etsin istersen usg öneririm
beginnerrmomm biranneninyolculugu benim bebeğim 34.haftada 35 cm baş çevresiyle doğdu kafası hep büyüktü hepte büyük kaldı yani bir süreden sonra normal büyüme hızını alıyor zaten
TwinsAndBeren biranneninyolculugu benim ikizlerim var oğlumda da aynı durum oldu aşırı hızlı büyüdü sonra normale döndü şu anda da kafası büyük genetik de çok etkiliyor. Usg ile bakıldı bize de temiz çıktı sizde de aksi bir durum çıkmadıysa korkmayın normale döner 🌸
biranneninyolculugu suhedaaaaa evet ben de hep öyle okudum da ister istemez öyle mi böyle mi kendimi yemeye başladım
biranneninyolculugu elifozkan 1 hafta yoğun bakımda kaldık. Orada usg çekmişler. Bütün bulgularımız normal gözüküyor
biranneninyolculugu suhedaaaaa benimde öyle her süreçte bir şeyler oldu kafam kazan artık kendimi çok yorgun hissediyorum
suhedaaaaa biranneninyolculugu Bebeğinin en güzel zamanları ve sana çok ihtiyacı var o yüzden kendini strese sokma böyle. klişe olacak ama yenidoğan dönemi çok özleniyor. Zorlukları değil de o halleri çok özleniyor. O yüzden al çocuğunu her gün gez dolaş. Allah’ın izniyle de sağlığı yerindedir sağlıkla büyür. Takip edilsin sadece yeter. 💗
biranneninyolculugu suhedaaaaa evet çok haklısın zaman hızla geçiyor. Amin inşallah sağlıkla büyüsünler 🙏🏼