Çok iyi Bi şekilde dairesel hareketle karıştırın, bir de önce su sonra mama yaparsanız topaklanma azalır.
Bizde bebelac kullanıyoruz 6 aylıktan beri, şuan 14 aylık
Hiç Bi sorun yaşamadık. aksine doktor demir vitaminini bile bıraktırdı, hem yediklerinden hemde mamadan çok güzel vitamin almış dedi, bebelac içeriği güzel ve temiz bir mama, vitaminini çocuğa direkt geçirir dedi. Kilo alımını da güzel yapıyor bu mama.
Gold sindirim açısından iyi ama Bi seferlik sarı aldıysanız da bişey olmaz, endişelenmeyin.
Bir de mamayı markette bulamazsanız bile e bebekte her çeşidi sürekli bulunuyor, bizde orda alıyoruz. fiyat olarak da 50 60 tl de olsa indirimli oluyor, başka yerlere göre.