miraportakal Kızlar skolyozdan ameliyat oldum 3 ay oldu heyet raporum bitti bende iyiyim diye uzatmadım şimdi masa başı işinde çalıştığım için ağrılarım oluşmaya başladı bu durumda tekrardan rapor alabilir miyim