Omron nebulizatör aldım fakat çalıştırdığım zaman maskesinden plastik koku geliyor. Buharla birleşince daha yoğun oluyor. Maskenin kaynatılmaması, ılık suyla yıkanması gerektiği yazdığı için maskeyi sadece ılık suyla temizleyebildim. 1 aylık bebeğim bu plastik kokusundan etkilenir diye düşündüğüm için kullanamadım beni bile rahatsız ediyor çünkü. Bu koku nasıl gider?