Merhaba kızlar kızımda demir deposu düşükdü ve doktoru ferro sanol şurub yazdı.içiyordu sıkıntı yok doktorda 21.gün fayda etmeye başlar dedi düzenli verirsen düzenli içiriyordum.15gündür kendisi uyuyan ve geceleri uyanmayan bebeğim bi anda değişti.artık sallamadan uyumuyor ve gece sık sık uyanıb ağlıyor.acaba ilaçtan ola bilirmi?diye düşünerek bugün vermemeye başladım.böyle bi durumla karşılaşan varmı?bu arada kızım 22aylık