Mira35- bizim de çarşamba yapıldı aşılar. Durduk yere ağlıyor yavrum o kadar huzurlu bi çocuktu ki çok üzülüyorum ama onların sağlığı için gerekli deyip katlanıyoruz 😣 sol kolu o kadar çok ağrıyor ki klasik emzirme yöntemine aldığım zaman kolu bana değince çığlık çığlığa ağlıyor emmiyor. En son yastıkla destekleyip ters emzirdim rahatla emdi. Sürekli de uykuya dalıp ağlayarak uyanıyor. Zor sakinleştiriyorum. İnşallah çok uzun sürmez 😔😔