user33 bhdy komşum kullanıyor bence memnun değil nemli çıkarıyor diyor kaliteli Bosch Arçelik almanizi tavsiye ederim ben bosch kullanıyorum 3 yıldır çekme yırtma nemli bırakma olmadı hiç
kzyfrt bhdy ben 1 senedir kullanıyorum ve memnunum arkadaşımla birlikte almıştık oda memnun sonrasında annemede aldırdım oda bir sorun yaşamadı biz memnunuz yani ☺️☺️
huniliabla bhdy çok memnunum ben çekme yaşamadım 3 yıla gırecek . Çamaşır mskınesı uzerıne kurduk uygun programda çalıştırılırsa çok kullanışlı
seyma07007 10 kilo benimki kurmaya gelen servis bütün hepsini koyu renkliler de at demişti çok fazlaysa çamaşırlar xxl programına atıyorum değilse her zaman koyu renklerde çalıştırıyorum