alp3413 3 yaş 1 aylık oğlum. Öyle vurma ısırma huyu yok. Sakin bi cocukta değil ama en baştan öğretmiştim bu durumları😂 bensiz dalarsa kendi kendine bi 5-10 dkka oynuyor. Sonrasında evdeysek sürekli benimle yada bi başkasıyla oynamak istiyor. Henüz tek başına oynama sürecine geçmedik😂 günde 2 kez parktayız. Sabah cıkıyoruz 3 arkadası var. Onlarda geliyor kum, scoter vs sürüp oynuyorlar öğlene kadar. Sonra uyku yemek yedirmek ve tekrar park sahil bisiklet falan yapıyoruz. Bu şekilde enerjisinide atıyor sakinleşiyorda.