Bizde de var Bi tane, kocam kullanıyor 😂 ben öbür tencerelerle mutluyum
Kocama diyorum çok istiyorsan al pişir, kapağını açana kadar da beni çağırma😬
Fissler alayım sana o kaliteli dedi
Dedim ki ben adı düdüklü olan hiç bişeyi kullanamam, o buharın çıktığını görünce kaçacak delik arıyorum 😂