melislinaa arkadaşım kızı için biberiyeli keratin sütü gibi birşey kullandı kızına duş sonrası adını tam bilmiyorum ama bebek şaçları çık seyrekti uzamıyordu saçlarıda güçsüzdü baya faydasını görmüştü. Biberiye yağı direk kullanmayın bence kokusu ağır ve göze temasda çok acıtıyor