eslem2396 Merhabalar. 40 günlük bebeğim var. Dışarı çıkarken hep battaniyeye sarıyorum pek olmuyor. Dışarı çıkarken ne giydirebilirim tulum olarak acaba. Peluş ya da astronot tutumlar baktım ama astronot olanlar hep büyük gibi. Önerisi olan var mı
uraskoom eslem2396 küçükken ayaklı peluş tulum giydiriyorduk şimdi 5 aylık astronot tulum giydiriyoruz 3 aylıktan beri ama zaten astronot tulumunu da büyük almıştık çabuk büyüyorlar zaten. 6-9 ay almıştık onu da hatta yeni yeni doldurmaya başlıyor içini
aly2304 eslem2396 peluş tulum giydiriyorum 2 aydır şuan 4,5 aylık. Araba yakınımdaysa battaniye almıyorum üzerine ama çok soğuk yağmur vs varsa üzerine birde battaniye sarıp alıyorum
melek0610 eslem2396 peluş ayaklı dış kundak battaniyesi diye geçen bir şey var bebişi koyup sarmak çok pratik hediye gelmişti 2 ay onu kullandım. Peluş tulumu da 3.5 ay olana kadar giydirdim şimdi yeni yeni astronot tuluma geçiyor kullandığımız tulumun ayakları açıktı kısa gelmeye başladı
uraskoom eslem2396 üstüne battaniye örtüyordum. Eğer bebeğiniz kundak seviyorsa kundak tulumlar da var ama benimki sevmediği için kullanamadık biz hiç kollarını dışarı çıkarıyordu hep bir şekilde 🙈
eslem2396 melek0610 onun içine ne giydirdiniz acaba sıcak tutuyor mu şimdi trendyoldan baktım baya kullanışlı görünüyor ama sıcak tutar mı
Elevka_96 eslem2396 bazen kundak battaniye birde içi welsoft triko tulumlar var kalıpları dar oluyor onları giydiriyorum 30 günlük benimki de. online almıştım hangi satıcıdan aldım yazayım bakın isterseniz.
eslem2396 Elevka_96 kundak battaniyeyi ben şimdi burdan yazan arkadaşlar sayesinde gördüm trendyoldan baktım baya güzel görünüyor siz onun içine mi triko tulum giydirdiniz acaba
melek0610 eslem2396 ben Ekim başında doğum yaptım giydirdiğim dönem çok aşırı soğuk olmadı o nedenle içine kolsuz zıbın ve alt üst penye bir takım giydirip koyuyordum. Şu an olsa alt üst penye takım yerine sweat kumaşı gibi olan takımlardan ya da triko takımlardan giydiril koyardım yeterli olur diye düşünüyorum sıcak tutuyor çünkü
asel2309 eslem2396 merhaba LCW den ben alt üst peluş takım ve peluş tulum almıştım onu dönüşümlü giydiriyordum hem soğukta geçirmiyor onlara bakabilirsiniz