38 günlük şu an ve hiç atmayı düşünmüyorum. Doğru da bulmuyorum. Onların henüz iradeleri yok diye neden biz onlar adına hareket edip dijital iz bırakıyoruz ki? Çocuğun kişisel mahremiyetine taciz olarak görüyorum böyle şeyleri. Abartı bulanlar olabilir ama ben böyle düşünüyorum