51 günlük bebeğim hep kucağımda asla bırakamıyorum. Yatağına yatırdığımda hemen uyanıyor, koltuğa bırakıyorum uyanıyor. Kucağımdan o kadar yavaş hareketlerle bırakıyorum ama anlıyor. Tuvalete bile gidemiyorum, kucağımda uyuyor (2 saat) sonra acıkıyor emiyor vs sonra tekrar uyku. Ne zaman biraz olsun kucağı bırakır? 🥰