Kızlar kızım hasta diye post açmıştım bugün antibiyotikli iğnenin 5.günündeyiz yaklaşık 7 8 gündür mama dışında birşey yemiyor su bile içmiyor doktor mama içsin ordan karşılar su ihtiyacını ek gıda yememesi normal dedi. Ama keyifi yerinde öksürüğü kaldı bi ne zaman yemek yemeye başlıyorlar iştah ne zaman eskisi gibi olur az önce muz ezdim verdim öksüre öksüre kustu.