Ssevey öyle bi akıntı ffalan olmadı kapandı zaten cnm bebegm 11, aylık aşı dedinizde ona şaşırdım öyle telaşlanıcgmz bi Kanama olmadığı için götürmedik yani kanama olmadı nadiren sürüntü gibi yerinde oluyordu o kadar oda tam kapanıcagı sıralar temiz tutup Ettin yagı sürdüm