Kızlar hangi hapı kullanıyorsunuz memnun musunuz doktor reçetesiyle yazılmasına gerek var mı
Gceylan zlynda kullanıyorum doktora sordum da aldım ben
Gceylan Direk eczaneden alınıyor. Zlynda kullanıyorum 2 yılı geçti 40 ımda başlamıştım
Gceylan zlynda almıştim 300 400 lira çok kanama yaptığı için bıraktım
Yok mu kızlar kullanan
esraalic her seferinde reçeteyle mi alıyordunuz regli düzenli okuyor musunuz
aysebb regli düzenli okuyor musunuz bu ilacı kullanırken
Gceylan yok reçeteye gerek yok direkt alıyorum regl olmuyorum sadece ara kanama yapıyor
oylesinebiri__ daha sonra herhangi bir korunma hapı kullandınız mı
Gceylan tekrar zlynda aldım kullanmadım henüz yine yan etki yapar diye korkuyorum
Gceylan Hayır olmadım regli kesti bende
oylesinebiri__ ilk başladığımızda regli olmanıza gerek var mı
Gceylan hayır gerek yok hiç ara vermeden kullanıyorsunuz