defnevedoruk barismom oğlum 7 ay 5 günlük 15-20 saniye oturabiliyor dün doktor gayet iyi dedi bide erkek bebekler daha geç yapıyor dedi. Kızım oturuyordu 5,5 aylıkken
miranasaf06 barismom benimki 4 ay 4 günlük destekli kısa süreli oturuyorum doktor öenerisiyle seviyor oturmayı
Duyulurum barismom 9 aydan sonra oturdu iki oğlum da. Ama 8. Ayda artık desteksiz oturması beklenir. 6 aylıkken da destekli oturmalı ek gıdaya başlamak için.
barismom defnevedoruk destekli desteksiz ikisinide deniyorum canım bazen sinirleniyor oturmak istemiyor zorlamıyorum 🤦 bide hep geri geri gidiyor öne ne zaman gider acaba 🤷♀️
barismom seda2852 bizimde daha var sanırım pek hevesli gibide değil oturmaya ya da bana öyle geliyor 🤷♀️
barismom defnevedoruk yapıyorum canım şu oturma yastıklarından almış halası onla deniyorum hani bir nebze oturursa oyalanır mı kendi kendine diye 🤣
defnevedoruk barismom ya benimki oyalanıyor emeklediği için ablasının peşine falan ondan cık oturmanın üstüne düşmedim😂 bende banyo oturakları varya ona oturtuyorum
seda2852 @defnevedoruk ben destekli de desteksiz de deniyorum ama biraz oturuyo doktora gidince hiç oturmuyo ( doktoru oturtmaya çalıştığı zaman etrafı incelemekten odaklanamıyo galiba 😂😂)
defnevedoruk seda2852 benimkide dün doktora oturamıyor falan dedim evde oturduğundsn çok daha uzun oturdu🫠 doktor diyor oturuyor ya yeter bu kadar 🫠🫠
barismom Duyulurum evet destekli oturtuyorum sürekli canım bazen sinirlenip dönme pozisyonuna geliyor oturmak istemiyor gibi yapamadığı için mi sinirlenir gibi oluyor acaba
barismom defnevedoruk zaten hep öyle olur bizimki azıcık mızırık doktor ne kadar uslu bir bebek diyor 🤦
HELELEKADIN barismom benim ki 7 aylıkken tutunup yürüyordu ama desteksiz oturmaya 9 aylıkken başladı 😅