Merhaba kızlar.5 haftalık bebeğime 10 gün önde mama değişimi yaptım aptamil kullanıyorduk fakat aşırı gaz ve kabızlık yaptığını okudum yorumlarda bende genel olarak Annelerin çözümÜ olan hipp mamaya geçtim fakat dün acı ile kıvrana kıvrana keçi dışkısı gibi parça parça kakasını yaptı bebeğim kabız oldu.zeytinyağı içirdim fakat durum henüz düzelmedi sizce ne yapmalıyım aptamile geri geçeyim mi ve bu kabızlığı en erken nasıl iyileştirebiliriz tavsiyeleriniz nedir 🙏😢