gubo bana direk bu şekilde söylediler evet 2 kere ameliyat olmuş olacak ama esas risk testisleri sis olduğu için pipisi biraz içerde kalıyor sürekli itmeniz gerekecek bu da haliyle sürekli dokunduğunuz için enfeksiyon riskini eğer güzel itemezseniz yapışıklık riskini arttırıyor bir de eğer hidrosel geçmezse tekrar ameliyat ameliyat sonrası ödem pipide gomukluk vs oluyor