Oğluma bi tabağa şu nesquik gibi olan cocopops koymuştum kaşla göz arası burnuna sokmuş(normalde yapmaz hiç) birden ağladı burnu hafif kanadı burnuma soktum dedi tabi ben panik dokundum bi sertlik geldi elime ama ışıkla baktık yoktu😔 dr a gittik baktı görünmüyor akciğer ve nefes borusunun filmini çekti bişey göremedi ama içim içimi yiyor inşallah yutmuştur diğer senaryo olsaydı aklımı yitirirdim. Başına gelen var mı nolur içimi rahatlatın belirsizlik bnei delirtiyor