Bebeğim dünden beri öksürüyor ve ateşi 38 di. Burnunda ekstea hırıltı da var. Sabah doktora götürdüm hava verdi evde kullanmam için ama ateş tam bitmedi ara ara geliyor gidiyor başka yapılacak bir şey var mı acaba? Calpol de veriyorum 6 ay 10 günlüğüz. İster istemez telaş yapıyor insan 🥺🥺