Arkadaslar kizim 16 bucuk aylik hemen hemen soyledigimiz cogu seyi anliyor taklit yapiyor by by alkis isaret ederek parmakla gosterme vs hepsi var ama kelimesi yok sadece dede ed iss iss yani anlamli olarak yok + yurume de yok onda da tutunma siralama vs hepsi var kendi ayakta durmuyo yurumuyo bu sekilde , bugun prof dr bulent elbasan hocamizla randevumuz vardi bize dil terapisti ve fizyoterapist ile destek yapalim dedi bu aylarda bu durumda olan var mi veya yer ( Ankara) terapist onerisi olan napmaliyim sizlerden de fikir almak istedim 🙏🏻