Kızlar sezeryan olalı 2 ay oldu lohusa kanamam bitti ve regl oldum. Regl ilk iki gün leke şeklinde azdı sonradan çok fazla oldu doktor emzirme sürecinde normal demişti çok veya az olmak düzensiz olmak normal diye ama böyle ilk kez aşırı yoğun olunca tedirgin oldum depend kullanıyorum yani ped baş edemiyor pek🥲 Böyle olanlar var mı aranızda umarım diğer aylarda bu kadar yoğun olmam