Glint ve e bebeğin kendi markasını toz olanı denemiştim asla kıyafetlerden leke çıkmıyor. Makinemin leke çıkarıcı ayarı var orada yıkıyorum zar zor çıkıyor hatta bazı lekeler çıkmıyor. O ayarda 3 saatlik kıyafetler mahvoluyor ya. Bi öneri de bulunur musunuz lekeler nasıl çıkar