Temizlikperisi gençler evlensin diyorlar, yok 3 çocuğu olana şu kadar para diyorlar
1 tane kızım var geçen ebebeğe gittik, sadece ihtiyaç aldık bak, fuzuli Bi karaker bile yoktu içinde 7 milyar verdik çıktık.
Eşim diyor ben 32 yaşındayım, aylık giderim sigara ve benzin sadece 4 milyar harcıyorum, 1 yaşındaki çocuk benden daha çok yiyor sonra da çocuk yapın diyorlar dedi.
Dedim benim aylık giderim bile yok yani kendime hiç bişey aldığım yok, af edersin Bi iç çamaşırı alacam daha bekletiyorum yani.. Sonra nufüs azalıyor diyorlar.
E azalsın yani, her halta vergi olursa, yediğimiz içtiğimiz pahalanırsa, ben valla kendim dünyaya geldiğime bile pişman oluyorum 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️