Btl-btl Arkadaşlar bebeğim 14,5 aylık ama bıngıldağı kapanmadı d vitaminini çok düzenli kullanamadım hala kullanmaya devam ediyorum 5 damla olarak ama 🥺
Aysktr Btl-btl çok özür dileyerek söylüyorum alt tarafı her gün belli bir saatte mesela sabah uyandığınızda elinizin altında yada mutfakta görebileceğiniz bir kücük sise d vitamini nasıl kullanamıyorsunuz düzenli yani bu kadar zor mu bakın simdide böyle üzülüp post acıyor derman arıyorsunuz yazık değil mi sizede. Bu arada 18 aya kadar kapanabilir henüz geç kalmıs sayılmazsınız
Deletedmom110 Btl-btl ben çok düzenli vermeme rağmen bıngıldağı ayına göre büyük gidiyor. 10 aylık şu an. D vit değerlerine de bakıldı gayet güzel çıktı. Bakalım nolacak🤷🏽♀️