Bebegmm merhaba, benim kizim da 3 aylik. Ayni donemdeyiz. Bir suredir sebepsiz aglamalari oluyor buyume atagi deniliyor. Ben sarilmayi ve konusmayi deniyorum ona guzel seyler soyluyorum sakinliyor kucagima alip gezdiriyorum konusarak. Buyuyorlar ve algilari gittikce daha da aciliyor dis dunyaya adapte oluyorlar her seyden agliyor olabilirler. Tek caresi sanirim sarilmak ve sakinlemesini beklemek. Ben oyle yapiyorum.