Ağızda salya zaten vardı 2. Ayından beri. Ellerini ağzına da götürüyordu. Ama son zamanlarda her şeyi ağzına götürmek istiyor ısırmak istiyor. Ağzından çıkarınca ağlıyor. Ağzında sanki bir şey var gibi çiğneme hareketi yapıyor. Alt dudağını ısırıyor. Gece sık sık uyanmaya başladı bazen ağlayarak uyanıyor. Ateşi yok ama tecrübeli anneler varsa yardımcı olur musunuz