kanarya1907 10 ay 13 günlük olduk sadece bababa ve alkış var babildamada dedede mamama gibi şeyler söylenimiyor birde alkış var baybay gel gel yok sizce normal mi bay bay dediğimizde gösterdiğimizde de sürekli alkış yapıyor
nursemom05_ kanarya1907 bebekler taklidi çok sever. Yapmıyodur ama kaydediyordur emin olun. Bol bol konuşun siz yine de.
CilekliKedy kanarya1907 normal tabiki bebeğim 10 ay 1 haftalık babıldama olarak mama ve meme var sadece alkış ve baybayı da çok sık karıştırır daha vakit var birkaç haftaya daha iyi anlarlar
Pamukhanim_ kanarya1907 16 aylık bay bay ı 1 yaşta yaptı oda sadece babasına şuan daha 1aydir falan normal yapıyor
nursemom05_ alpaslanmom_ merhaba konudan bağımsız ama 🙈 bebeğiniz galiba kundakla uyuyordu. Hala öyle mi ?
kanarya1907 alpaslanmom_ bizde birde sadece bababa var dedede mamama ne kadar tekrar etsekte çıkarmıyor
alpaslanmom_ nursemom05_ evet başka türlü eliyle gözünü ovuyor uykuya geçemiyor uykuya geçene kadar yarım kundak yapıyorum uykuya geçince açıyorum
nursemom05_ alpaslanmom_ benim bebeğim de öyle. 7 aylık. Kafasını gözünü yoluyor sürekli. Neyse bırakırlar herhalde büyüyünce 😅
alpaslanmom_ kanarya1907 yaptığın eylemleri anlat ona mesela topu at attı de benim oğlum topu atar atti der veya ayakkabılarımı giyerim hadi gidiyoruz derim ayakkabılarımı giydiğimde bu sefer o hadi der gideceğimizi bilir evde ne iş yaparsan anlat ona her gün tekrar et ayakkabılarını giy hadi de topu at attı de her gün sonra oda yapmaya başlayacak
nursemom05_ alpaslanmom_ benim oğlan da beyaz gürültüyle uyuyor 😅 ama bu hafta uyku eğitimine başladım iyice alışsın bıraktıracağım inşallah 😄
kanarya1907 Pamukhanim_ alkış bay bay dan daha çok babildamasina takıldık çünkü ekran vermiyoruz hiç sürekli konuşur herşeyi tekrar tekrar söyleriz ama sadece bababa var surekli
Melo4 kanarya1907 10 ay 20 günlük kızım yalnızca gel diyor. Anlamlı bir tek “gel” kelimesi var baba dede dedi ama babası için anlamlı olarak değil. Bir de şu intagramda meşhur olan dıkşındıgıdıgı gibi bir müzik vardı yanında söyleyip oynuyorduk onu öğrenmiş şimdi sürekli dıgı dıgı diyor bilseydim sürekli anne derdim 😅