Bazı bebeklerin emme refleksi çok kuvvetli olabiliyor, yani emmeye çok düşkün olabiliyorlar. Benim bebeğim de öyle, ilk günden beri. İlk ay çok fazla göğüs ucu yarası yaşamıştım, o emdikçe iyileşmeye fırsat bulamıyordu. Halbuki açlıktan emmiyordu. Öyle olunca 38 günlükken emzik vermiştim. Şu an 1,5 yaşında. Hala anne sütü de emzik de alıyor, memeye çok fazla düşkün ama emziğe değil. Eğer emmeyi çok seven bir bebekse sırf sonradan bıraktırması zor diye vermemek bir marifet değil, eziyet bence. Kolayca bırakabilen de var.