defnes32 7 aylık ek gıda veriyorum yemiyor diliyle dışarı itiyor istemiyor yutmuyor yani çiğneme yutma reflekside yok yedirdiğim zaman ağzını da açmıyor bilmiyor yani anlamıyor ağzına verince ne yapacağını anlamıyor normal mi ne yapacağım ben böyle
Gzdzeynep defnes32 siz karşısında iştahla yemek yiyormusunuz. Bir de verdiğiniz şeyler hoşuna gitmiyor olabilir. Sebze veriyorsanız yoğurt veya meyveye de geçebilirsiniz. Yoğurt genelde kıvamdan ötürü bebeklerin sevdiği şey oluyor. Ama karşısına oturup yemek yemek çok işe yarıyor
gkt300_ defnes32 masaya birlikte oturun. Birde yiyecegi seyi ellesin dokunsun tabiri caizse döke saca yesin önce kesfetsin.
Gzdzeynep defnes32 hep beraber yemek yiyin bence sizin de yemeği yediğinizi görsün. Biz hep beraber masaya oturuyoruz o şekilde yediriyoruz. Biz de karşısında bişeyler yiyoruz bizi de görüyor. Ben bunu daha ek gıdaya geçmeden yapmaya başlamıştım ki ek gıda verdiğimizde reddetmesin diye.
gkt300_ defnes32 kasik icin daha kucik zaten. Eliyle karistiracak arada birde agzina goturur belki. Ama istahsiz bir bebekse yapacak pekte bisey olmuyor malesef
ftmylm defnes32 sürekli farklı şeyler dene minicik porsiyonlarla sabırla teklif et karşısında iştahlı iştahlı yiyor muş gibi yap sizle beraber mama sandalyesinde masaya geçsin siz de yemek yiyin zamanla daha iyi olacak inşallah