Smilebaby_ 2,5 yaşında başladık eğitime ama oğlum hiç istekli değildi aşırı korkuyordu sonra geri beze geçtik tam 3 yaşındayken tekrar başladık memlekete annemlere gittim onunla birlikte verdik daha iyi geldi ona da korkusunu aştı ilk süre altına çiş yapması normal ama ben yazın bıraktırdım bence yazın daha kolay uyurken çiş yapabilir farketmeyebilirsiniz bu seferde hasta olabilir bizde yaşadık yani kalkıyordum ki altına ıslanmış oluyordu başta biraz zor ama alışınca o kadar büyük kolaylık oluyor ki