16 aylık. Normalde 1 haftadır hasta ama doktorların geç tanısı yüzünden pazartesi influenza olduğunu öğrendik. Sürekli uyuyor ve beni emiyor. 2 gündür ilaçlarını içiyor. Dün gece çok ağrısı vardı, hiç kalkmak istemiyor.
Bir şey yemiyor; 2 gündür sadece su ve beni emiyor. Çok üzülüyorum, normal mi onu da bilmiyorum. Çok korkuyorum, çocuk kalmadı resmen.
Bebeği bu süreci yaşayan anneler yardımcı olursa… Bu kadar bitkin ve uykulu olması normal mi? Resmen sadece 5 saat falan ayakta, onda da kucağımda, bitkin.