Çocuğum 2.5 yaşına geldi annem çalışıyor, kaynanamda bakmak istemedi. Evden is aradım fakat bulamadım. Çocuğu kreşe mi gönderiyorsunuz, gönderiyorsanız tüm maas kreşe mi gidiyor? Daha buyuk cocugu olan varsa okul tatillerinde cocugu nereye birakiyorsunuz cevaplar mısınız tek maas ve kiracıyız karın tokluğuna yaşama derecesine geldik. Eşimin brütü yüksek gözüktüğü icin yardım da alamıyoruz.