semanr93 yazın daha zor oluyor diyorlar hep bebek daha çok sıvıya ihtiyaç duyuyor ve daha çok emmek istediği dönemde kesmek zor diyorlar bence şimdi kesin ayı da gayet iyi kesmek için benim 11 yigenim var hepsi zamanlarında emen beklerdi ablalarim hep kışın kesti