Eda67 Kızım 2,5 yaşında ekrana bağlı otizm teşhisi konuldu Risperdal şurubu verildi psikolog da ne yapacağımı bilmiyorum zararı varmıdır acaba bu surubun
Semaelisa27 Eda67 kızım 4 yaşında bize de aşırı hiperaktif olduğu için verdi otizm vs yok ama çok aşırı hareketli ve uyku sevmez. Bizde yan etki yapmadı sadece çok hafif sakinlik ve uyku yapiyo