ikikedibirbebek Evde olmanla alakası yok ki benim ellerimi görseydin artık çatlayıp kanamaya başladı o kadar doktora gittim krem verdiler hiç işe yaramadı. En son bir doktora gittim doktor soğuktan olabileceğini ( ellerim sadece kış zamanı öyle oluyor), sıvı sabun, bulaşık yıkarken kullandığımız deterjanlar bile yapar dedi. Bir krem verdi ellerim kendine geldi resmen