gizememre valla aslında hiç düşünmüyorum, çünkü çok zor
Devlet kadrosuna girmedikçe 12 saat çalışma var haftada 1 gün izin var, asgari ücret bir de
Kadroya girmek de çok zor
Eşim de güvenlik, o biz nişanlıyken Birleşmiş milletlere girmişti, şuan oraya girmek de zor
O yüzden ben evde devam 😂🤷🏻♀️