ydiricanli biz de yaptırdık 16 günlükken. bugün 20 günlük. sadece aklıma takılan bir krem falan vermedi. normal bezlemeye devam edin dedi. etrafı krem rengi iyileşme tabakası kaplıydı biraz biraz beze değdikçe azalıyor o tabaka da. bir de yenidoğanlsrda derinin tekrar yapışma ihtimali varmış onun için bir şey yaptınız mı acaba