Benim kızım da 2 yaşında. 1 ayı geçti uyku terörü belirtileri yaşıyor. Son 1 hafta yoktu. Sadece uyanır annne suu derdi. Suyunu verince geri devam ederdi uykuya. Ancak 3 gündür gene aynı şekilde aynı saatlerde yeniden başladı. Farklı ortam deneyimleri, rutin günlük yaşantı, yeme içme zamanı ve içeriği, o terör saatti gelmeden ufak bi uyandırma dürtme desteği, bizim 10 10bucuk arasında tutardi, kızımda 8 9 arasında gece uykusuna geçiş yapiyo. Terör saati sonrasında uykuya geçirdiğim de oldu. Bildiğim okuduğum ne varsa denedim. Yok. Gene var gene var. Tek fark ettiğim şey ise, o terör ağlaması gelince kucaklayıp başka odaya getiriyorum. O zaman bi tık daha sakin oluyo. Odasının havalanmasi eşya vs sıcaklık hersey normal seyrinde oysaki. Bu kadar anlamsız ve çözemediğim bi sey olmadi. Umarım tez vakitte geçer gider biter.