Başlık dikkatinizi çeker diye yazdım ☺️ çünkü diğer postuma kimse bakmamış 🥹
2019 yılından beri eşimle birlikteyiz 2022 yılında evlendik . 1 Şubat doğum günü ve ardından 14 Şubat geliyor yani yıllardan beri her şeyini aldım düşündüm ama artık tıkandım. Monoton bir şey olmasın istiyorum, klasik hediyelerden sıkıldım siz olsaydınız eşinizin doğum gününe ne alırdınız?