Bende saçıma kına yakardım ama ben güzel renk veriyor diye yapardım🤭
Gerçekten dökülmeyi güzel önlüyor bu arada, ben hamilelikten önce yapardım, o dönem de aşırı dökülüyordu düzleştirici kullandığım için, sonra kına yaktım baya Bi fark etti. Ama kınayı yakınca o kına akmaya başladıkça, işte ne kadar sürerse 3 ay, 6 ay felan ondan sonra bidaha yakın ki, etkisi tam olsun.
Kına böyle çünkü, 2 3 defa yaparsanız etkisini baya gösteriyor.