brgl42 3 ay 26 günlük bebeğim Viral enfeksiyon geçiriyor 😔 sabah yanıyordu hemen hastaneye gittik, eşim apar topar geldi .
O kadar üzgünüm ki, yavrum hasta … İlaç kullanamıyorum, başını bekliyorum. Kendimde hastayım . Keşke bebekler hiç hasta olmasa , biz olsak . Onlara gelen bizlere gelse keşke 😒 sizede çok geçmiş olsun