gulsah0715 Merhabalar🙋🏻♀️ Emzirdikçe süt çoğalır. Çocugunuz ne zaman ne kadar isterse emzirmelisiniz. Anne sütünden zarar gelmez. Eger küçük bir bebeginiz varsa göğüslerinizi tam boşaltamaz ama zamanla hem göğüsleriniz boşalır hem de terbiye olur. Allah korusun mastit olabilirsiniz. Ama 3 saatten fazla aç bırakmayın bebeğinizi. Bu arada kaç aylık?