22 aylık bebeğim ramazan gelmeden emzirmeyi kesmek istiyorum kararlıyım ama nasıl ilerleyeceğimi bilmiyorum sirke sürüp tiksindiren de var şefkatle sonlandıralım diyerek ilerleyen de var oğluma meme yok,süt gitti vs desem daha çok ağlayacak tiksindirmek travma mı yaratır yani bilemedim çok tecrübesizim bu konuda