Benim oğlum 10,5 aylık ve yaklaşık 1 -1,5 aydır aşırı mızmız ya onunla oturup oyun oynucam ya da yada onunla uyucam falan gündüz uykusu 30-40. Dk saat gibi kalkar h affetmez sadece beraber uyunca daha uzun uyuyo ona da alıştırmak istemiyorum. Ama ne yemek ne başka şey yapabiliyorum geçer mi bu dişten dolayı mıdır alt azı dişlerini bekliyoruz bi gelemediler