Merhaba arkadaşlar oğlum 4 yaşında 3 gündür geceleri gıcık şeklinde öksürüyor gündüz bir şey yok bugün bu gece ise biraz daha arttı gıcık tutmuş gibi öksürüyor öksürdükçe en sonra da artıyor ve kusacak gibi oluyor uyurken şimdi bide virüs falan haberleri çoğaldı bocamı ne ise kuru öksürük var şu an başka bir şeyi yok gayette dikkat ediyorum korkmalı mıyım doktora götürsem mi doktorlar da tahlil yapmıyormuş bir şey yok diyip gönderiyormuş