Ben 8 yıl sonra aynılarını tekrar yaşamak istedim 😂 eski postlarıma bakın bir de prematüre dünyaya geldi ama inan ki bu günlerde geçiyor. Hastayken vücut mikroplarla savaşır bu yüzden de sindirimle uğraşmak istemez en kaba tabirle örneğin sadece çilek mi istiyor bırakın onu yesin veya sadece 60 ml mama mı içiyor bırakın onu içsin. Su içmesine özen gösterin bunun için seveceği suluklar iş görür ama yemesi için zorlamayın. Kendi yiyen bir bebekse BLW tarzı belki ilgisini çekiyor olabilir. Herkes tombik bebekle/çocukla övünür ama hayır doğru olan bu değil. Önemli olan çocuğun sağlıklı olması, hastalık döneminde de yememesi normal bir koca koca insanlar bile istemiyoruz o derdini bile anlatamıyor eğer sizi emiyorsa emsin sıvı alımı dışında beslenmeye zorlamayın bu dönemde geçicek emin olun ve şu bir gerçek ki her hastalık döneminde gerçekten huyları değişiyor.