tosuncuk25 Biz bir yaş fotoğraf çekimi yaptırmıştık, hem oğlumun değişik kostüm ve konseptlerle fotoğrafları çekilmişti hem de aile fotoğrafı. Çok güzel, ölümsüz bir anı oldu. Evde aile arasında pasta da kestik ama hatırlamayacağı için ve çok bilinçli de olmadığı için büyük bir parti yapmayı tercih etmemiştim ben. Öyle süslemeli filan, kalabalık partiyi iki yaşında yapmak istiyoruz inşallah.